czwartek, 12 kwietnia 2012

CZAS

Nie mam sił na to, by napisać coś sensownego... Ale czuję, że jeśli dzisiaj czegoś nie zamieszczę, to w ogóle tego nie zrobię. :) Także jak macie ochotę poczytać moje wypociny, zapraszam! ;d

 Czas tak szybko leci! Niedawno zaczęła się szkoła, a już zaraz majówka... Do wakacji i zakończenia roku zostało na prawdę niewiele. Nie ukrywam, że z jednej strony bardzo mnie to cieszy - wolne od nauki i SŁOŃCE. ;)  Osobiście na wakacje jeszcze nie mam konkretnych planów, ale chciałabym gdzieś wyjechać nad cieplutkie morze... no i nic nie robienie, opalanie się, kąpanie, leżenie na ciepłym piasku, tak to jest to! Na szczęście wakacje to nie wszystko, bo we wrześniu z Karoliną (i innymi) jedziemy do Chorwacji. Widzi mi się, że to będzie osiem pięknych dni, no i nocy. :))) Towarzystwo fajne, na nauczycieli też nie ma co narzekać. A najpiękniejsze jest to, że domki będą 30m od plaży! ;d Trochę zdjęć się przywiezie stamtąd, więc na pewno jeszcze o tym napiszemy. Niestety to, co dobre szybko się kończy i po długiej labie klasa maturalna.. Chyba jeszcze to do mnie nie dociera, a trzeba już się wziąć za siebie i przysiąść nad książkami. Matura sama się nie napisze. Uh uh. Tyle dobrego, że potem będziemy miały cztery miesiące wakacji. :D Może jakaś praca? Praktyki? No i odpoczynek musowo! :P Ale na razie nie będę wybiegać tak daleko w przyszłość, żyjmy dniem dzisiejszym! Trzeba łapać chwilę. :)

Foteczki z zielonej szkoły, fajnie byłooo! 

 "KWIATUSZKI" - najlepsi :)

 JULKA Z KAROLINĄ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz