wtorek, 15 maja 2012

STAGEMAN

logo firmy
Weekend spędziłam na UMCS. W Białej został przeprowadzony kurs na animatora osoby starszej i niepełnosprawnej. Stageman Polska to jedyna firma w kraju, która łączy na swoim szkoleniu wiedzę i doświadczenie kilku różnych nauk w zakresie animacji. Kiedy dowiedziałam się, że mam możliwość uczestniczenia w takim kursie od razu się zgodziłam i nie żałuję podjętej decyzji, wspaniali ludzie, wspaniała atmosfera i nasz kochany animator prowadzący- Paweł, który miał świetne podejście do każdego z osobna.

nasz animator ;)
 Nie będę opisywać tych 16 godzin bo to nie miałoby sensu, ale polecam każdemu, nawet jeśli ktoś nie wiąże z tym swojej przyszłość to w ramach nowego doświadczenie może uzyskać potrzebną wiedzę i dobrą zabawę.
Dodam jeszcze, że po pożegnaniu w niedzielę z ekipą stwierdziłam, że stałam się osobą bezwstydną. I chyba było to też założenie szkolenia- możesz robić wszystko dopóki nie krzywdzisz tym innych osób. Inwalidzi, starsi, dzieci, homoseksualiści, buddyści czy jehowi - to nie ma znaczenia, wszyscy jesteśmy ludźmi i chcemy kochać.
Skoro nauczyłam się odczytywać cyfry z ruchu pośladków to nauczę się i fizyki na jutro! :)

Pozdrawiam, Szlerka



2 komentarze:

  1. OOOOOOOOO Karolcia, to musisz nam zaprezentować jak to jest z tym odczytywaniem cyfr z ruchu pośladków, tiaaaaaaaaa to mnie naprawdę zaintygowało mocno . Kiedy prezentacja ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wrócę do Białej to specjalnie dla Pani zrobię swój popisowy numer :)))

      Usuń